Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2837
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підгорний, Микола Володимирович | - |
dc.contributor.author | Литовченко, Володимир Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T12:05:19Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T12:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-27 | - |
dc.identifier.isbn | 978-985-493-459-4 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2837 | - |
dc.description.abstract | Modern automatic V-belt CVTs (Continuously Variable Transmission) have in-built regulators as a part of their construction. These are centrifugal regulators which change the gear ratio [1, 2]. But the kinematic scheme of a motor vehicle CVT is based, in most cases, on an irrational converting of the centrifugal force. Therefore, one of the tasks of solving this problem is to create a variator with new properties. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Новые технологии и материалы, автоматизация производства: материалы Международной научно-технической конференции, Брест, 27–28 мая 2019 г. | uk_UA |
dc.subject | Continuously Variable Transmission | uk_UA |
dc.subject | automatic V-belt | uk_UA |
dc.subject | vehicle CVT | uk_UA |
dc.title | Model of a V-belt centrifugal variator with mechanical adaptation | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 78 | uk_UA |
dc.citation.epage | 81 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
76-79.pdf | 446.6 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.