Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2842
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шльончак, Ігор Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Лук'янченко, Олександр Юрійович | - |
dc.contributor.author | Халявка, Віктор Володимирович | - |
dc.contributor.author | Харенко, Валерій Богданович | - |
dc.contributor.author | Оліхнович, Денис Русланович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T09:22:35Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T09:22:35Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-27 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2842 | - |
dc.description.abstract | В роботі було проведено аналіз причин виникнення ДТП з позиції доступу водія до органів керування та високо кваліфікованого огляду місця ДТП. Встановлено, що сьогодні автовиробники не завжди дотримуються правил пасивної та активної безпеки, а експертиза ДТП потребує більше квалі-фікованого розслідування із залученням спеціалістів-автотехніків | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Новітні технології в автомобілебудуванні, транспорті та при підготовці фахівців: тези Міжнародної науково-практичної конференції, харків, ХНАДУ, 27-29 жовтня 2021 р | uk_UA |
dc.subject | дорожньо-транспортна пригода | uk_UA |
dc.subject | причини ДТП | uk_UA |
dc.subject | пасивна безпека | uk_UA |
dc.subject | активна безпека | uk_UA |
dc.title | До питання причин виникнення дорожньо-транспортної пригоди | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 335 | uk_UA |
dc.citation.epage | 338 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
_тези21п (1) 335-338 стор.pdf | Збірник тез доповідей | 10.2 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.