Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2856
Название: Особливості освіти дорослих у країнах Європейського Союзу
Авторы: Махиня, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: освіта дорослих;навчання дорослих;Європейський Союз;навчання упродовж життя;формальна освіта;неформальна освіта;adult education;adult learning;lifelong learning;formal learning;informal learning;European Union
Дата публикации: 2013
Издательство: Science and Education a New Dimention: Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
Краткий осмотр (реферат): Стаття розглядає та аналізує особливості системи освіти дорослих у країнах Європейського Союзу. Автор окреслює загальні риси й тенденції розвитку навчання дорослого населення у європейських країнах. Особлива увага приділяється причинам виникнення необхідності освіти упродовж життя та труднощам на шляху до реалізації основних шляхів отримання формальної та неформальної освіти.
The article deals with the peculiarities of adult education in European Union. The author describes and analyses differences in adult learning from country to country, its difficulties and purposes. Especial attention is given to the ways of improving the practice of lifelong learning in European countries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://scaspee.com/all-materials/3
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2856
Выпуск: 1
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Освіта-дорослих.pdf227.37 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.