Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857
Название: Освіта дорослих у Європі: сутність, підходи та функції
Авторы: Махиня, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: освіта дорослих;освіта упродовж життя;філософія освіти;функції освіти дорослих;adult education;life-long learning;education philosophy;functions of adult education
Дата публикации: 2013
Издательство: Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті основні підходи до визначення сутності освіти дорослих у країнах Європи. Автор аналізує різноманіття функцій освіти упродовж життя у загальноєвропейському контексті. Зазначається, що не дивлячись на різницю теоретично-практичних підходів, основна мета та завдання галузі є загальновизнаними.
The article deals with the basic approaches towards adult education in European countries. The author analyzes the functions diversity of adult education training in the European context. It is noted that despite the theoretical and practical differences in approaches towards life-long learning, the main aim and general tasks of the branch remain universally recognized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/21
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857
ISBN: 978-966-8840-94-4
Выпуск: 6
Первая страница: 477
Последняя страница: 482
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1086-Текст статті-1510-1-10-20200304.pdf213.69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.