Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2877
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorКузьменко, Сніжана Олександрівна-
dc.contributor.authorРоздобудько, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2021-11-26T10:57:51Z-
dc.date.available2021-11-26T10:57:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2079-0066-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2877-
dc.description.abstractТенденції до збільшення потужності двигуна, зниження витрат палива, поліпшенню екологічних показників привели до необхідності більш точного дозування палива та оптимізації приготування паливно-повітряної суміші.Саме тому в роботі розроблено методику експериментальних досліджень, виготовлено стенд для досліджень форсунок сучасних автомобілів та проведено необхідну кількість дослідів відповідно до досліджень факела розпилювання паливної суміші.Розв’язано наступні задачі:отримано математичну модель досліджуваного об'єкту у вигляді рівняння множинної регресії; проведено експеримент; подано опис результатів експериментальних досліджень;визначено умови роботи форсунки на яких факел є максимальний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник НТУ "ХПІ"uk_UA
dc.subjectпараметри роботи двигунаuk_UA
dc.subjectфакел форсункиuk_UA
dc.subjectфорсункаuk_UA
dc.subjectметодика експериментуuk_UA
dc.titleДослідження дисперсності розпилювання крапель палива факелу бензинової форсункиuk_UA
dc.title.alternativeThe study of dispersion of droplets of fuel spray plume petrol injectorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue8(1117)uk_UA
dc.citation.spage159uk_UA
dc.citation.epage162uk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2015_8_Pidhornyi_Doslidzhennia.pdf721.52 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.