Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.date.accessioned2021-11-26T11:10:12Z-
dc.date.available2021-11-26T11:10:12Z-
dc.date.issued2018-04-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2880-
dc.description.abstractЗастосування структурного синтезу, дозволило створити конструкцію відцентрового варіатора, в якому зменшена ймовірність проковзування пасу та досягнуто синхронності зачеплення усіх сегментів вхідної ланки. Конструкція дозволяє уникнути підвищеній зношуваності та розтягнення гнучкого елементу відцентрового варіатора.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПроблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту: матеріали VI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Вінниця, ВНТУ, 12-13 квітня 2018 р.uk_UA
dc.subjectваріаторuk_UA
dc.subjectструктурний синтезuk_UA
dc.titleСтруктурний синтез синхронізатора натягу пасу відцентрового варіатораuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage117uk_UA
dc.citation.epage124uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
material2018-117-124 (1).pdf1.13 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.