Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШестель, Олена Геннадіївна-
dc.contributor.authorКуракін, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorБишовець, Лариса Григорівна-
dc.date.accessioned2021-11-30T13:50:12Z-
dc.date.available2021-11-30T13:50:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2308-4855 (print)-
dc.identifier.issn2308-4863 (online)-
dc.identifier.issn10.24919/2308-4863.4/30.212622-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2949-
dc.description.abstractУ статті представлені теоретичні та практичні засади формування soft skills майбутніх фахівців сфери обслуговування (спеціальностей «туризм» і «готельно-ресторанна справа») у процесі професійної підготовки. Для здобувачів вищої освіти галузі знань «Сфера обслуговування» формування соціальних навичок (soft skills) має велике значення, оскільки фах передбачає вміння налагоджувати співпрацю, толерантність та повагу до інших культур і володіння на високому рівні комунікативними навичками, у тому числі іноземними мовами. Таким чином, професійна діяльність фахівців сфери гостинності тісно пов’язана з комунікацією, що дуже часто відбувається на міжнаціональному рівні. Саме необхідність здійснювати спілкування іноземними мовами з клієнтами під час здійснення професійних завдань зумовлює потребу знання іноземних мов, володіння соціальними та комунікативними навичками. Формуванню соціальних навичок сприяють інноваційні методи навчання, а саме ділові ігри, робота в команді, ситуативне навчання тощо. Широке застосування та комбінування цих методів під час занять наближає процес навчання до реальних професійних ситуацій, дає змогу випускникам стати соціально адаптованими й успішними на своєму робочому місці. На сучасному етапі розвитку освіти володіння соціальними навичками фахівцями сфери обслуговування набуває особливої актуальності. Це зумовлено, насамперед, вимогами ринку праці, а також упровадженням європейських освітніх стандартів. Водночас основне завдання закладів вищої освіти, у яких здійснюється реалізація освітніх програм за спеціальностями «туризм» і «готельно-ресторанна справа», – націленість на підготовку висококваліфікованих фахівців сфери обслуговування, здатних швидко пристосуватися до актуальних тенденцій та вимог роботодавців, які користуватимуться попитом не лише на українському, а й на світовому ринку праціuk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the theoretical and practical principles of forming «soft skills» of future service professionals (specialties «Tourism» and «Hotel and restaurant business») in the professional training process.For those seeking higher education in the knowledge field «Service» the formation of social skills («soft skills») is crucial because the profession involves the ability to establish cooperation, tolerance and respect for other cultures and a high level of communication skills, including foreign languages. The professional activities of hospitality professionals are closely linked to communication, which is very common at the international level. It is the need to communicate in foreign languages with clients while the implementation of professional tasks determines the need for foreign languages knowledge, social and communication skills.The formation of social skills is facilitated by innovative teaching methods, namely: business games, teamwork, situational learning, etc. Wide application and combination of these innovative methods during classes brings the learning process closer to real professional situations, allows a graduate to become socially adapted and successful in the workplace.At the present stage of education development, the possession of social skills by specialists in the field of service becomes especially relevant. This is primarily due to the requirements of the labor market, as well as the implementation of European educational standards. At the same time, the main task of higher education institutions, which implement educational programs in Tourism and Hotel and Restaurant Business – is to train highly qualified service professionals who can quickly adapt to current trends and employers’ requirements and who will be in demand not only in Ukrainian but also and in world labor markets.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наукuk_UA
dc.subject“soft skills”uk_UA
dc.subjecthard skilluk_UA
dc.subjectакредитаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectaccreditationuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectinnovative teaching methoduk_UA
dc.titleСпецифіка формування soft skills фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeSpecifics of soft skills formation of service specialists in the professional training processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume4uk_UA
dc.citation.issue30uk_UA
dc.citation.spage280uk_UA
dc.citation.epage284uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 2.pdf317.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.