Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2961
Название: Розвиток ринку маркетингових послуг України в конкурентному світовому середовищі
Авторы: Паламарчук, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: маркетингові послуги;конкурентне середовище
Дата публикации: 27-мар-2020
Издательство: Стратегії глобальної конкурентоспроможності: соціально-економічні виміри : матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 27 березня 2020 р.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах світового розвитку зростає рівень конкуренції між країнами та окремими підприємствами. Це призводить до необхідності пошуку засобів підвищення конкурентоспроможності товарів та послуг як на мікро, так і на макрорівні. Одним з таких засобів є маркетингові послуги, вони дозволяють відшукати можливості та резерви підвищення конкурентоспроможності на рівні підприємств на створити конкурентні переваги країни на світовому ринку. Маркетингові послуги мають стабільний попит та є основою для динамічного розвитку підприємства та економіки країни в цілому. Однією з організацій, що здійснюють моніторинг ринку маркетингових послуг в Україні є Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ). Ця організація є офіційною галузевою організацією ринку маркетингових сервісів. Вона створена у 2006 році і станом на 2020 рік об’єднує близько 50 агентств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2961
Первая страница: 76
Последняя страница: 78
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.