Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-12-01T16:25:22Z-
dc.date.available2021-12-01T16:25:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3012-
dc.description.abstractПозааудиторна робота у вищих навчальних закладах передбачає різні види діяльності студентів, що сприяє як підготовці фахівця певного профілю, так і соціальному становленню особистості. Набутий досвід вищої школи з організації в позааудиторний час фізичного виховання довів, що ця діяльність має великі потенційні можливості щодо формування фізичної культури майбутніх спеціалістів. Статистичні дані свідчать, що сучасну молодь не влаштовують традиційні форми фізичної культури, а також кількість годин, яка виділяється навчальними планами, на заняття фізичними вправами. Мета статті – проаналізувати використання спеціальних форм, засобів і нетрадиційних методик організації позааудиторної роботи, що сприятимуть зміні внутрішнього світу студентів, сформують активне ставлення до пошуку нових форм роботи з фізичної культури, творчого початку своєї фізкультурної діяльності. Саме тому сьогодні постала необхідність визначити більш конкретні форми рухового режиму студентів, які б підвищували рівень працездатності молоді в період навчання й покращували стан здоров’я майбутнього спеціаліста, створюючи, відповідно, оптимальні умови для успішної самостійної професійної діяльності. У статті досліджено основні завдання фізичної культури, зміст і форми організації позааудиторної роботи, які позитивно впливають на усвідомлення молоддю цінності здорового способу життя. За допомогою таких форм фізичного виховання вміло створеного виховного процесу в позааудиторний час можна, на нашу думку, покращити ставлення студентів до свого фізичного стану й особистої фізичної культури. Проаналізовано, що в більшості вищих навчальних закладів позааудиторні заняття не вирізняються різноманітністю, проводяться несистематично, не враховують індивідуальні потреби молоді. Виявлено необхідність визначити більш конкретні форми рухового режиму студентів, які б підвищували рівень працездатності молоді в період навчання й покращували стан здоров’я майбутнього спеціаліста.uk_UA
dc.description.abstractOut-of-class work in higher education institutions involves different types of student activities, which contributes to the training of a specialist of a certain profile and the social formation of the individual. The experience gained by the higher education institution in the extracurricular time of physical education proved that this activity has great potential for forming the physical culture of future specialists. Statistics show that modern youth do not like the traditional forms of physical culture, as well as the number of hours that are planned in the curriculum for physical exercise. The purpose of the article is to analyze the use of special forms, tools and non-traditional methods of organizing extra-curricular work, which will help change the inner world of students, will form an active attitude to finding new forms of work in physical culture, creative start of their physical activity. That is why today it is necessary to identify more specific forms of student mobility that would increase the working capacity of young people during their studies and improve the health status of the future specialist, thus creating optimal conditions for successful independent professional activity. The article examines the main tasks of physical culture, the content and forms of organization of extracurricular work, which positively influence young people’s awareness of healthy lifestyle values. With the help of such forms of physical education, a well-designed educational process in the extra-curricular time can, in our opinion, improve the attitude of students to their physical condition and personal physical culture. It is analyzed that in the majority of higher educational establishments, extracurricular classes do not differ in diversity, are conducted in a nonsystematic way, do not take into account the individual needs of young people. The need to identify more specific forms of student movement that would increase the level of performance of young people in the period of study and improve the health of the future specialist was identified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.subjectформи організаціїuk_UA
dc.subjectпозааудиторна роботаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.subjectforms of organizationuk_UA
dc.subjectout-of-class workuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectphysical cultureuk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.titleФорми організації позааудиторної роботи з фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeForms of organization out-of-class work on physical cultureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume2uk_UA
dc.citation.issue18uk_UA
dc.citation.spage188uk_UA
dc.citation.epage192uk_UA
dc.identifier.doi10.32843/2663-6085- 2019-18-2-41-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття (18-2_2019).pdf3.36 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.