Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3016
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Онопрієнко, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Онопрієнко, Олександр Васильович | - |
dc.contributor.author | Мариненко, Степан Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T16:50:16Z | - |
dc.date.available | 2021-12-01T16:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 2311-4509 (print) | - |
dc.identifier.issn | 2311-14517 (online) | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3016 | - |
dc.description.abstract | У статті авторами піднімається проблема сьогодення, що спонукає змінювати вимоги до фізичної підготовленості студентів. Фізична культура є одним із найбільших економічних і вигідних засобів профілактики захворювання, зміцнення організму, підвищення розумової та фізичної працездатності, організації повноцінного відпочинку. Саме тому дослідження та вивчення структури та форм заняття з фізичного виховання допоможе викладачам у подальшому справляти правильний педагогічний вплив , а також забезпечити достатній рівень навантаження на заняттях шляхом досягнення оптимальної інтенсивності і необхідної кількості повторення вправ. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article the authors present a problem rises, prompting the change of physical fitness requirements for students. Physical education is one of the most economic and profitable means of preventing disease, strengthen the body, increase mental and physical performance, organization of recreation. That is why the research and study of the structure and form of physical education classes help teachers further make proper pedagogical impact, and to ensure an adequate level of stress in the classroom through optimal intensity and the required number of repetition exercises. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий огляд | uk_UA |
dc.subject | фізичні вправи | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заняття | uk_UA |
dc.subject | рухові якості | uk_UA |
dc.subject | навантаження | uk_UA |
dc.subject | exercise | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | class | uk_UA |
dc.subject | quality motor | uk_UA |
dc.subject | load | uk_UA |
dc.title | Структура, зміст та форми заняття з фізичного фиховання у ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | Structure, content and form of physical education in high school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.volume | 10 | uk_UA |
dc.citation.issue | 20 | uk_UA |
dc.citation.spage | 54 | uk_UA |
dc.citation.epage | 62 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
img394.jpg | 1.43 MB | JPEG | ![]() Переглянути/Відкрити | |
619-2584-1-PB.pdf | 276.5 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.