Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаньков, Костянтин Миколайович-
dc.contributor.authorЧепурда, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-12-02T14:24:54Z-
dc.date.available2021-12-02T14:24:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2222-4459(print)-
dc.identifier.issn2311-116X(online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3104-
dc.description.abstractУ статті на концептуальному рівні ставиться завдання виділення поняття туристичного продукту як одного з ключових у теорії туризму. Обґрунтовується представлення туристичного продукту як «складної речі», що включає в себе все різноманіття матеріальних і невідчутних властивостей, у тому числі функціональну, соціальну і психологічну користь чи вигоду. Показано, що концептуальним підґрунтям представлення поняття туристичного продукту є прийняття ідеї формування й розвитку продуктивних взаємовідносин учасників продукту, які відображають системні процеси взаємодії матеріальних і нематеріальних елементів туристичного продукту, їх взаємну обумовленість і породження одним елементом іншого.uk_UA
dc.description.abstractThe article set the conceptual task of defining the tourist product notion as one of the key notions in the tourism theory. It justifies conception of the tourist product as a “complex thing”, which includes a variety of tangible and intangible properties, including functional, social and psychological advantage or benefit. It shows that the conceptual foundation of presentation of the tourist product notion is the idea of formation and development of production interrelations of the product participants, which reflect system processes of interaction of tangible and intangible elements of the tourist product, their mutual conditionality and production of one element by another.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectпоняття туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectконтинуум «товар – послуга»uk_UA
dc.subjectтеорія взаємовідносинuk_UA
dc.subjectконцептуальна модель туристичного продуктуuk_UA
dc.subjecttourist product notionuk_UA
dc.subject“good – service” continuumuk_UA
dc.subjectinterrelation theoryuk_UA
dc.subjectconceptual model of the tourist productuk_UA
dc.titleКонцептуальна постановка завдання виділення поняття туристичного продуктуuk_UA
dc.title.alternativeConceptual Task Setting for Defining the Tourist Product Notionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3uk_UA
dc.citation.spage216uk_UA
dc.citation.epage220uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014-ЧГМ-Таньковbinf_2014_3_36.pdf452.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.