Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимченко, Анатолій Анастасійович-
dc.contributor.authorГузій, Р.О.-
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.date.accessioned2021-12-07T14:05:14Z-
dc.date.available2021-12-07T14:05:14Z-
dc.date.issued2005-05-30-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3168-
dc.description.abstractДослідження процесів системного проектування підсистеми обслуговування клієнтів у корпоративних інформаційних системах назва яким - білінгові системиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАвтоматика–2005: збірник тез доповідей XII Міжнародної конференції з автоматичного управління, Харків, 30 тpaня - 3 червня 2005 poкyuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectбілінгові системиuk_UA
dc.titleСистемний підхід та принципи проектування білінгових системuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage204uk_UA
dc.citation.epage204uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01.pdf375.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.