Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorОгій, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorЗаверткін, Юрій-
dc.contributor.authorСтепанець, Євгеній-
dc.date.accessioned2021-12-09T13:47:46Z-
dc.date.available2021-12-09T13:47:46Z-
dc.date.issued2013-05-28-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3209-
dc.description.abstractАктивна безпека легкового автомобіля в значній .мірі визначається його стійкістю й керованістю. Ці властивості залежать від характеристик і параметрів автомобіля, характеристик шин, підвіски, рульового і гальмівного керування. У зв'язку з цим значний інтерес мають теоретичні та практичні дослідження можливостей безперервного керування виконавчими пристроями підвіски, до яких відносяться амортизатори, що функціонуватимуть з використанням феромагнітної рідиниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті (MINTT-2011) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, Херсон, 28-30 травня 2013 року: у 2-х т. Т. 1.uk_UA
dc.subjectактивна безпекаuk_UA
dc.subjectпідвіскаuk_UA
dc.subjectферомагнітна рідинаuk_UA
dc.titleСинтез системи керування підвіскою автомобіля, побудованої на основі феромагнітного амортизатораuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage82uk_UA
dc.citation.epage85uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05.pdf422.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.