Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підгорний, Микола Володимирович | - |
dc.contributor.author | Огій, Олександр Вікторович | - |
dc.contributor.author | Данилюк, Олексій Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T13:49:26Z | - |
dc.date.available | 2021-12-09T13:49:26Z | - |
dc.date.issued | 2013-05-28 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3210 | - |
dc.description.abstract | Проектування, виробництво і експлуатація двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) автомобіля передбачає проведення ряду досліджень. З метою визначення та покращення динамічності розгону і тягових властивостей автомобіля проводиться визначення оптимальної форми тягово-швидкісної характеристики та параметрів двигуна В зв’язку з цим поширення набувають стендові випробування ДВЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті (MINTT-2011) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, Херсон, 28-30 травня 2013 року: у 2-х т. Т. 1. | uk_UA |
dc.subject | двигун внутрішнього згорання | uk_UA |
dc.subject | тягові властивості | uk_UA |
dc.subject | стендові випробування | uk_UA |
dc.title | Проектування гідравлічного навантажувача для дослідження тягово-швидкісних характеристик двигуна внутрішнього згоряння автомобіля | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 79 | uk_UA |
dc.citation.epage | 81 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
06.pdf | 418.9 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.