Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, Анатолій Анастасійович-
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorШаповалов, Дмитро-
dc.date.accessioned2021-12-14T08:56:35Z-
dc.date.available2021-12-14T08:56:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3234-
dc.description.abstractВ статті надані аналіз та прогноз дорожньо-транспортних пригод (ДТП) на території Черкаської області. Надано класифікацію систем підвищення активної безпеки автомобіля (АБА). Розглянута технологія разе 'язку науково-технічної задачі створення автоматизованої системи визначення стану водія. Наведені результати розв’язку багатоваріантного (альтернативного) вибору при створенні АБА як інтелектуальних систем логіко-динамічного класу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університету. Серія: Технічні наукиuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectлогікодинамічна системаuk_UA
dc.subjectпрогрозuk_UA
dc.titleСистемний підхід до створення систем активної безпеки автомобіляuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume113-
dc.citation.issue4uk_UA
dc.citation.spage222uk_UA
dc.citation.epage226uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf658.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.