Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимченко, Анатолій Анастасійович | - |
dc.contributor.author | Підгорний, Микола Володимирович | - |
dc.contributor.author | Шаповалов, Дмитро | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T08:56:35Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T08:56:35Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3234 | - |
dc.description.abstract | В статті надані аналіз та прогноз дорожньо-транспортних пригод (ДТП) на території Черкаської області. Надано класифікацію систем підвищення активної безпеки автомобіля (АБА). Розглянута технологія разе 'язку науково-технічної задачі створення автоматизованої системи визначення стану водія. Наведені результати розв’язку багатоваріантного (альтернативного) вибору при створенні АБА як інтелектуальних систем логіко-динамічного класу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Технічні науки | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | життєвий цикл | uk_UA |
dc.subject | логікодинамічна система | uk_UA |
dc.subject | прогроз | uk_UA |
dc.title | Системний підхід до створення систем активної безпеки автомобіля | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.volume | 113 | - |
dc.citation.issue | 4 | uk_UA |
dc.citation.spage | 222 | uk_UA |
dc.citation.epage | 226 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 658.02 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.