Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литовченко, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-02T22:25:30Z | - |
dc.date.available | 2019-05-02T22:25:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто специфіку формування предметно-просторового середовища для дітей з використанням принципів комбінаторики. Виявлено шість основних принципів комбінаторики, які дають змогу утворювати нові форми та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору З’ясовано, що середовище, побудоване з використанням принципів комбінаторики, є змістовно-насиченим, поліфункціональним та варіативним. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки. Серія: Мистецтвознавство. | uk_UA |
dc.subject | комбінаторика | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | дитячі меблі | uk_UA |
dc.title | Комбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 1(38) | uk_UA |
dc.citation.spage | 286 | uk_UA |
dc.citation.epage | 292 | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні видання (ФКТМД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NZTNPUm_2018_1_42.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.