Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-05-02T22:25:30Z-
dc.date.available2019-05-02T22:25:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку формування предметно-просторового середовища для дітей з використанням принципів комбінаторики. Виявлено шість основних принципів комбінаторики, які дають змогу утворювати нові форми та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору З’ясовано, що середовище, побудоване з використанням принципів комбінаторики, є змістовно-насиченим, поліфункціональним та варіативним.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові записки. Серія: Мистецтвознавство.uk_UA
dc.subjectкомбінаторикаuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectдитячі мебліuk_UA
dc.titleКомбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(38)uk_UA
dc.citation.spage286uk_UA
dc.citation.epage292uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NZTNPUm_2018_1_42.pdf1.31 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.