Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитовченко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-05-02T22:25:30Z-
dc.date.available2019-05-02T22:25:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку формування предметно-просторового середовища для дітей з використанням принципів комбінаторики. Виявлено шість основних принципів комбінаторики, які дають змогу утворювати нові форми та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору З’ясовано, що середовище, побудоване з використанням принципів комбінаторики, є змістовно-насиченим, поліфункціональним та варіативним.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові записки. Серія: Мистецтвознавство.uk_UA
dc.subjectкомбінаторикаuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectдитячі мебліuk_UA
dc.titleКомбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(38)uk_UA
dc.citation.spage286uk_UA
dc.citation.epage292uk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NZTNPUm_2018_1_42.pdf1.31 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.