Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литовченко, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-02T22:25:30Z | - |
dc.date.available | 2019-05-02T22:25:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто специфіку формування предметно-просторового середовища для дітей з використанням принципів комбінаторики. Виявлено шість основних принципів комбінаторики, які дають змогу утворювати нові форми та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору З’ясовано, що середовище, побудоване з використанням принципів комбінаторики, є змістовно-насиченим, поліфункціональним та варіативним. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки. Серія: Мистецтвознавство. | uk_UA |
dc.subject | комбінаторика | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | дитячі меблі | uk_UA |
dc.title | Комбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 1(38) | uk_UA |
dc.citation.spage | 286 | uk_UA |
dc.citation.epage | 292 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NZTNPUm_2018_1_42.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.