Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-05-02T22:28:19Z-
dc.date.available2019-05-02T22:28:19Z-
dc.date.issued2015-06-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/334-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми формування предметно‐просторового середовища з використанням принципу трансформації для дітей з вадами опорно‐рухового апарату, які потребують особливого ергономічного, функціонального та комфортного оточення. Виявлено можливості використання принципу для створення меблів, обладнання, малих архітектурних форм та інших об’єктів предметно‐просторового середовища з особливими конструкціями, здатними до трансформації, у відповідності з потребами дітей з обмеженими можливостями. Предметно‐просторове середовище, побудоване за принципом трансформації, може змінювати свої функції відповідно до вікової категорії і призначення, дозволяє використовувати різноманітні складові та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору, крім того, передбачає періодичну зміну і появу нових об’єктів. Створення сприятливого комфортного середовища для дітей з вадами опорно‐рухового апарату дозволяє їм бути повноцінними членами сучасного суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАркадія: мистецтвознавчий та культурологічний журналuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectконструкціяuk_UA
dc.subjectдіти-інвалідиuk_UA
dc.subjectпредметно‐просторове середовищеuk_UA
dc.titleФормування середовища для дітей з вадами опорно-рухового апарату з використанням принципу трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3 (44)uk_UA
dc.citation.spage83uk_UA
dc.citation.epage88uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ark_2015_3_17.pdf876.98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.