Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorГодза, Владислав Юрійович-
dc.date.accessioned2022-01-15T22:22:02Z-
dc.date.available2022-01-15T22:22:02Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано сутність та структуру сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; визначено зміст процесу маркетингових досліджень; проведено класифікацію етапів еволюції сучасних технологій маркетингових досліджень за якісними критеріями та встановлено ступінь розвитку і можливість застосування даних технологій на вітчизняному ринку; виявлено основні напрямки і тенденції розвитку сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; розроблено методику прийняття рішення про вихід на споживчий ринок виходячи з оцінок можливостей фірми і привабливості ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.titleДослідження ринку споживачів у процесі маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Альянс Клімат", м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Годза В..pdf
  Restricted Access
1.8 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.