Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3449
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Триус, Юрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Герасименко, Інна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Франчук, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T10:23:42Z | - |
dc.date.available | 2022-01-18T10:23:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-493-628-3 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.chdtu.edu.ua/e-books/1237 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3449 | - |
dc.description.abstract | У методичному посібнику детально описана система електронного навчання ВНЗ на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання у ВНЗ. Запропоновано оригінальну структуру електронного навчального курсу, описано процес його створення за допомогою шаблонів і роботу з формування електронного журналу курсу з заданими властивостями. Розглянуто засоби створення тестових завдань і тестів у системі MOODLE, а також організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання. Для фахівців у галузі інформаційних технологій в освіті, керівників навчальних підрозділів ВНЗ, викладачів і аспірантів, які займаються впровадженням ІКТ у навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЧДТУ | uk_UA |
dc.subject | технології дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | MOODLE | uk_UA |
dc.subject | системи електронного навчання | uk_UA |
dc.title | Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE : методичний посібник | uk_UA |
dc.type | Handbook | uk_UA |
dc.citation.pages | 220 | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні видання (ФІТІС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Триус_Посібник СЕН ВНЗ_2012.pdf | 8.99 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.