Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ключка, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Старовойтенко, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T08:51:59Z | - |
dc.date.available | 2022-01-26T08:51:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2567-5273 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525 | - |
dc.description.abstract | Як категорія, діяльність вивчається різними науками, проте єдиного, чіткого визначення немає: представники різних напрямів тлумачать сутність цієї категорії по-різному. Залежно від багатоманітності потреб людини і суспільства існують конкретні види діяльності (духовна і матеріальна, виробнича, трудова і нетрудова тощо), кожний з яких включає елементи практичної і теоретичної діяльності. Найбільш прийнятним, на нашу думку, є визначення людської діяльності як специфічної людської форми активного ставлення до оточуючого світу на основі освоєння і розвитку наявних форм культури. Тому, в своїй роботі ми акцентували саме на інтерактивних технологіях навчання, що передбачають постановку мети, спрямованої на засвоєння відповідного змісту освіти, виокремлення необхідних методів та форм навчально-пізнавальної діяльності, взаємодії педагога та студентів. Серед засобів навчання наголос робили на використанні під час освітнього процесу технічних й медіа засобів. В свою чергу діяльність студентів передбачала активну, самостійну роботу, що сприяло формуванню їх професійної обізнаності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Modern engineering and innovative technologies | uk_UA |
dc.subject | потреби людини | uk_UA |
dc.subject | види діяльності | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | методи та форми навчально-пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | педагог та студент | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.title | Активна пізнавальна діяльність як передумова професійного становлення особистості | uk_UA |
dc.title.alternative | Active cognition as the premise for professional formation of personality | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 12-4 | uk_UA |
dc.citation.spage | 16 | uk_UA |
dc.citation.epage | 24 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.30890/2567-5273.2020-12-04-030 | - |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (БФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
65-88-PB_№12_June_20_Part_4.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.