Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлючка, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorСтаровойтенко, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T08:51:59Z-
dc.date.available2022-01-26T08:51:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525-
dc.description.abstractЯк категорія, діяльність вивчається різними науками, проте єдиного, чіткого визначення немає: представники різних напрямів тлумачать сутність цієї категорії по-різному. Залежно від багатоманітності потреб людини і суспільства існують конкретні види діяльності (духовна і матеріальна, виробнича, трудова і нетрудова тощо), кожний з яких включає елементи практичної і теоретичної діяльності. Найбільш прийнятним, на нашу думку, є визначення людської діяльності як специфічної людської форми активного ставлення до оточуючого світу на основі освоєння і розвитку наявних форм культури. Тому, в своїй роботі ми акцентували саме на інтерактивних технологіях навчання, що передбачають постановку мети, спрямованої на засвоєння відповідного змісту освіти, виокремлення необхідних методів та форм навчально-пізнавальної діяльності, взаємодії педагога та студентів. Серед засобів навчання наголос робили на використанні під час освітнього процесу технічних й медіа засобів. В свою чергу діяльність студентів передбачала активну, самостійну роботу, що сприяло формуванню їх професійної обізнаності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherModern engineering and innovative technologiesuk_UA
dc.subjectпотреби людиниuk_UA
dc.subjectвиди діяльностіuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectметоди та форми навчально-пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.subjectпедагог та студентuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.titleАктивна пізнавальна діяльність як передумова професійного становлення особистостіuk_UA
dc.title.alternativeActive cognition as the premise for professional formation of personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue12-4uk_UA
dc.citation.spage16uk_UA
dc.citation.epage24uk_UA
dc.identifier.doi10.30890/2567-5273.2020-12-04-030-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (БФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65-88-PB_№12_June_20_Part_4.pdf2.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.