Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3644
Название: Роль Big Data у реалізації стратегій digital-маркетингу
Другие названия: The role of Big Data in the implementation of digital-marketing strategies
Авторы: Венгер, Євгеній
Ахтоян, Арман
Ключевые слова: digital-маркетинг;Big Data;data-driven marketing;сегментація;персоналізація;маркетингова аналітика;цифрові технології;digital marketing;segmentation;personalization;marketing analytics;digital technologies
Дата публикации: 2021
Издательство: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню впливу технології Big Data на ефективність реалізації стратегій digital-маркетингу. Наголошено, що нині практично неможливо втілити в життя маркетингову стратегію, яка б не ґрунтувалася на дослідженнях, пошуку та аналізі отриманої інформації. Технологія Big Data активно використовується для розуміння цільової аудиторії, поведінки споживачів, ринкової кон’юнктури тощо. Зазначено, що робота з «великими даними» є запорукою для створення якісного продукту чи сервісу та вдалого просування їх на ринку. Проаналізовано сучасний стан та особливості розвитку цієї технології протягом останніх років. У статті описано основні характеристики та форми великих даних, розглянуто типи даних, які мають особливе значення для фахівців у сфері цифрового маркетингу. Виокремлено низку завдань, які допомагає маркетологам вирішити технологія Big Data: сегментація аудиторії, аналіз настроїв, цільовий маркетинг, прогнозний і директивний аналіз, вимірювання результатів проведених кампаній тощо. Наведено основні методи аналізу Big Data, а також інструменти та технології їх обробки. Описано низку проблем та наслідків, пов’язаних з використанням «великих даних» у цифровому маркетингу: несанкціоноване використання особистої інформації, проблема масштабування, інтеграція раніше зібраних даних, розрізненість систем збору та обробки інформації, нестача фахівців високого рівня кваліфікації, проблема вироблення універсальної мови спілкування та роботи з даними всередині компанії, загроза зламу, наявність помилок та збоїв у роботі, потенційна можливість нашкодити репутації компанії тощо. Встановлено, що digital-маркетинг, керований даними (data-driven marketing), дає змогу ефективно сегментувати споживачів, чим надалі полегшує можливість робити клієнтам оптимальні персональні пропозиції, а також може суттєво скоротити воронки продажів і підвищити прибутковість компаній. У процесі дослідження було виявлено та обґрунтовано необхідність використання «великих даних» під час реалізації стратегій digital-маркетингу сучасними компаніями, визначено найбільш сприйнятливі сфери для використання Big Data.
The article is devoted to the study of the impact of Big Data technology on the effectiveness of digital marketing strategies It is emphasized that at present it is almost impossible to implement a marketing strategy that is not based on research, search and analysis of information obtained. Big Data technology is actively used to understand the target audience, consumer behavior, market conditions, etc. It is noted that working with «big data» is the key to creating a quality product or service and successfully promoting them in the market. The current state and features of the development of this technology in recent years are analyzed. The article describes the main characteristics and forms of big data, considers the types of data that are of particular importance to professionals in the field of digital marketing. There are a number of tasks that Big Data technology helps to solve for marketers: audience segmentation, mood analysis, targeted marketing, forecasting and policy analysis, measuring the results of campaigns, etc. The main methods of Big Data analysis, as well as tools and technologies for their processing are presented. A number of problems and consequences related to the use of "big data" in digital marketing are described: unauthorized use of personal information, scaling problem, an integration of previously collected data, a fragmentation of information collection and processing systems, a lack of highly qualified specialists, a problem of universal language of communication and work with data within the company, a threat of hacking, errors and malfunctions, a potential for damage to the company's reputation, etc. It has been established that datadriven digital marketing allows to effectively segment consumers, which further facilitates the ability to make optimal personal offers to customers, and can significantly reduce sales funnels and increase the profitability of companies. In the course of the research the necessity of using "big data" in the implementation of digital marketing strategies by modern companies has been identified and substantiated, the most susceptible areas for the use of Big Data have been identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3644
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.63.2021.248464
Выпуск: 63
Первая страница: 61
Последняя страница: 68
Располагается в коллекциях:Випуск 63

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-2_титул_Вип._63.pdf481.1 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
3-4_ЗМІСТ.pdf330.34 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
61-68_Венгер, Ахтоян.pdf326.75 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.