Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684
Название: Формування стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій (на матеріалах ПАТ "Канівський маслосирзавод". м. Канів, Черкаська область)
Авторы: Шпильова , Віра Олексіївна
Масюкевич, Антон Миколайович
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;маркетингова комунікаційна стратегія;комунікаційне середовище
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто сутність системи маркетингових комунікацій на підприємстві, досліджено теоретико-методологічні аспекти інтегрованої системи маркетингових комунікацій, виявлено особливості та інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій, проведено аналіз концепції маркетингу та маркетингових комунікацій на ПАТ «Канівський маслосирзавод», наведено пропозиції розвитку компанії в розрізі концепції інтегрованого маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Масюкевич А..pdf
  Restricted Access
1.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.