Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШпильова , Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorМасюкевич, Антон Миколайович-
dc.date.accessioned2022-02-04T10:04:15Z-
dc.date.available2022-02-04T10:04:15Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність системи маркетингових комунікацій на підприємстві, досліджено теоретико-методологічні аспекти інтегрованої системи маркетингових комунікацій, виявлено особливості та інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій, проведено аналіз концепції маркетингу та маркетингових комунікацій на ПАТ «Канівський маслосирзавод», наведено пропозиції розвитку компанії в розрізі концепції інтегрованого маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectкомунікаційне середовищеuk_UA
dc.titleФормування стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій (на матеріалах ПАТ "Канівський маслосирзавод". м. Канів, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Масюкевич А..pdf
  Restricted Access
1.6 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.