Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368
Название: Освітнє середовище ВНЗ як компонент професійної компетентності майбутнього дизайнера
Другие названия: Educational environment of high school as part of the professional competence of the future designer.
Авторы: Бердник, Анжела Петрівна
Стеценко, Катерина Михайлівна
Ключевые слова: професійна компетентність;освітнє середовище;креативність;дизайнер одягу
Дата публикации: 2017
Издательство: Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство
Краткий осмотр (реферат): В публікації розглядається освітнє середовище внз як один з компонентів професійної компетентності майбутніх дизайнерів. В роботі аналізуються сучасний етап розвитку освіти в Україні, який орієнтується на професійне самовизначення дизайнера, як особистості, і як творця. В рамках дослідження на базі кафедри дизайну Черкаського державного технологічного університету розглянуті умови, що сприяють розвитку креативності студентів – майбутніх дизайнерів одягу та визначені суттєві іміджеві характеристиками закладу для розвитку креативності майбутніх дизайнерів, що виправдані такими аргументами. По-перше, підготовка фахівця-дизайнера повинна проходити в естетичній атмосфері. По-друге, розвиток іміджевих характеристик освітнього закладу є критерієм його стабільності і поступального розвитку, що служить підставою довіри батьків і самих студентів до університету. По-третє, іміджеві характеристики освітнього закладу як системи стимулюють цілісний розвиток його суб'єктів – викладачів і студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/368
ISSN: 2415-8151
Выпуск: 12
Первая страница: 22
Последняя страница: 31
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tprd_2017_12_5.pdf6.25 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.