Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Название: Маркетингові інформаційні системи в діяльності сучасного підприємства (на матеріалах ПП "Приватбуд Сервіс", м. Черкаси)
Авторы: Васильченко , Лідія Сергіївна
Чубенко, Анна Сергіївна
Ключевые слова: інформаційні системи;CRM-системи;організаційна структура;ефективність маркетингової діяльності
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведено аналіз маркетингової діяльності Приватного підприємства «Приватбуд Сервіс», досліджено сучасний стан маркетингових інформаційних систем та наведено пропозиції вдосконалення управління інформаційними потоками на підприємстві. Запропоновано впровадження CRM-систем з метою покращення якості обслуговування клієнтів, підвищення лояльності споживачів до компанії, що позитивно відображається на її іміджі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Чубенко А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.