Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCовєтна, Альона Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-04-20T09:15:00Z-
dc.date.available2022-04-20T09:15:00Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3953-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються характерні ознаки кейс-технології, засоби її втілення під час викладання іноземної мови, конкретні завдання, які будуть доцільними на уроці англійської мови, опрацювано алгоритм формування умінь щодо розуміння і створення смислових фрагментів тематичного матеріалу за рахунок застосування аналізованого методу, аналізуються методичні прийоми: кейс-стаді, мозковий штурм, дебати, кластер, інсерт, дискусія; досліджено роль викладача та ступінь його підготовки до застосування цього актуального методу навчання та вміння студента сформувати навички креативного мислення, досліджено позитивний вплив інтерактивного методу на розвиток мовленнєвих навичок студентівuk_UA
dc.description.abstractThe paper considers the characteristic features of case technology, means of its implementation in foreign language teaching, specific tasks that will be appropriate in English lessons, developed an algorithm for developing skills to understand and create semantic fragments of thematic material through the analysis method, analyzes methods: case studies, brainstorming, debate, cluster, insert, discussion; the role of the teacher and the degree of his preparation for the application of this relevant method of teaching and the student's ability to form creative thinking skills are studied; the positive influence of the interactive method on the development of students' speech skills is studied.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherModern engineering and innovative technologiesuk_UA
dc.subjectкейс-стадіuk_UA
dc.subjectмозковий штурмuk_UA
dc.subjectдебатиuk_UA
dc.subjectкластерuk_UA
dc.subjectінсертuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectcase-study methoduk_UA
dc.subjectdiscussionuk_UA
dc.subjectdebatesuk_UA
dc.subjectclusteruk_UA
dc.subjectinsertuk_UA
dc.subjectbrain stormuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації із застосування методу кейс-стаді на практичному занятті з англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeMethodical recommendations for the application of the case study method in a practical english lessonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue19-3uk_UA
dc.citation.spage95uk_UA
dc.citation.epage99uk_UA
dc.identifier.doi10.30890/2567-5273.2022-19-03-032-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101-163-PB.pdf2.06 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.