Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-11T03:48:35Z-
dc.date.available2019-05-11T03:48:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2411-6912 04-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398-
dc.description.abstractВизначено сутність бренда роботодавця та обґрунтовано фактори формування його привабливого образу. Розкрито показники оцінки ступеня привабливості бренда роботодавцяuk_UA
dc.description.abstractThe essence of the employer brand are justified and factors of forming its attractive image are substantiated. Indicators assessment of the degree of attractiveness of the employer brand are revealeduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїна: аспекти праціuk_UA
dc.subjectбренд роботодавцяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectплинність кадрівuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectпоказники оцінкиuk_UA
dc.titleПривабливий бренд роботодавця: умови створення та інструменти оцінкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue4uk_UA
dc.citation.spage18uk_UA
dc.citation.epage23uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UAP_4_15_2_2.pdf936.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.