Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorОрнопрієнко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:34:01Z-
dc.date.available2022-06-09T09:34:01Z-
dc.date.issued2022-03-24-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078-
dc.description.abstractДля здійснення успішного бізнесу на ринку туристичних послуг необхідна детально виважена товарна політика, задачею якої є формування пропозиції туристичних послуг відповідно до стратегій та цілей реалізації. Товарна політика як складова комплексу маркетингу має свої особливості, затребувані необхідністю прийняття до уваги особливостей країн. Актуальними видаються завдання дослідження нюансів товарної політики на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТуристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1uk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.titleРозробка нового покоління туристичних послугuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage72uk_UA
dc.citation.epage74uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.