Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагородній, Василь Володимирович-
dc.contributor.authorЯрославська, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2023-05-02T08:47:10Z-
dc.date.available2023-05-02T08:47:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2522-1795-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4369-
dc.description.abstractМета. Порушено проблему фізичного удосконалення студентської молоді шляхом підвищення інтенсивності фізичних навантажень, мотивації щодо самостійних занять фізичною культурою повсякчас та особливо під час карантинних обмежень та занять в дистанційному режимі під час пандемії СОVID-19. Мета роботи – на основі результатів соціологічного дослідження та оцінки функціональних можливостей фізичної підготовленості студентів обґрунтувати важливість і необ- хідність самостійних занять фізичною культурою під час пандемії СОVID-19. Матеріал. Досліджено та проаналізовано ставлення студентів технологічного закладу вищої освіти до фізичного виховання і спорту, проведено визначення та оцінювання ступеню фізичної підготовленості студентів у 2017 та 2022 рр. Отримані результати вивчення та аналізу ступеню фізичної підготовленості свідчать про низький її рівень. Більше того, рівень фізичної підготовленості у студентів, які навчались у 2021 р. помітно нижчий за аналогічні показники студентів 2017 р. навчання. Це може свідчити про зменшення інтенсивності фізичних навантажень у студентів, які навчались на І та ІІ курсах у 2021 р. тобто в період карантинних обмежень. Результати. Отримані результати досліджень свідчать про необхідність підвищення інтенсивності фізичних навантажень студентів шляхом залучення їх до занять в спортивних секціях, підвищення мотивації щодо самостійних занять фізичною культурою. Висновки. Враховуючи вище викладене, та з метою покращення фізичної підготовленості студентів вважаємо за доцільне: 1. Активно і систематично застосовувати різні форми та методи роботи щодо мотивації до самостійних занять фізичною культурою та формування у студентів свідомої самоорганізації, цілеспрямованої здоров’яформуючої поведінки, бажання фізично розвиватися та вдосконалюватися. 2. З метою якомога більшого залучення студентів до секційних занять проводити на спортивних базах закладів вищої освіти найбільш популярні секції з фітнесу, атлетизму, бадмінтону, настільного тенісу, міні-футболу тощо. 3. Широко впроваджувати новітні технології та методики в організацію навчальної та виховної роботи на кафедрах фізичного виховання, які суттєво підвищать ефективність навчального процесу.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of university students’ physical improvement was raised by increasing the intensity of physical exertion, motivation for constant independent physical training, and especially during quarantine restrictions and classes in remote mode during the COVID-19 pandemic. Objective. The purpose of the work – to substantiate the importance and necessity of independent physical education activities during the COVID-19 pandemic based on the results of a sociological study and assessment of the functional capabilities of students’ physical fitness. Мaterial. The attitude of students of a technological higher educational establishment to physical education and sports was examined and analyzed, and the level of students` physical preparedness was determined and evaluated in 2017 and 2022. The results of the research and analysis indicate a low level of the students` degrees of physical fitness. Furthermore, the level of physical preparedness of students who studied in 2021 is significantly lower than the similar indicators of students who studied in 2017. This may indicate a decrease in the intensity of physical exertion among students of I and II-year students who studied in 2021, i.e. during the period of quarantine restrictions. Results. The results of the study highlight the need to increase students` intensity of the exercise by involving them in sports sections, enhancing their motivation for independent physical training. Сonclusions. Taking into account the above, and with the aim of increasing the physical fitness of students, we consider it expedient: 1. Actively and systematically apply various forms and methods of work regarding motivation for independent physical education and the formation of students’ conscious self-organization, purposeful health-preserving behavior, and the desire to develop physically and improve. 2. In order to maximize the involvement of students in sectional classes, hold the most massive sections in fitness, athletics, badminton, table tennis, mini-football, etc. at the sports facilities of higher educational institutions. 3. Widely implement the latest technologies and methods in the organization of educational and educational work at the departments of physical education, which will significantly increase the effectiveness of the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherRehabilitation and Recreationuk_UA
dc.subjectсамостійні заняттяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпандемія СОVID-19uk_UA
dc.subjectвірусна інфекціяuk_UA
dc.subjectкарантинuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectфункціональні можливостіuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectindependent physical educationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectworkoutsuk_UA
dc.subjectphysical traininguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectthe COVID-19 pandemicuk_UA
dc.subjectviral infectionuk_UA
dc.subjectquarantineuk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.subjectfunctional capabilitiesuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.titleОбґрунтування важливості та необхідності самостійних занять фізичною культурою студентів закладів вищої освіти під час пандемії коронавірусної інфекціїuk_UA
dc.title.alternativeThe justification of the importance and necessity of students of institutions of higher education independent physical education during the coronavirus pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue14uk_UA
dc.citation.spage199uk_UA
dc.citation.epage206uk_UA
dc.identifier.doi10.32782/2522-1795.2023.14.24-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document.pdf402.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.