Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorОлійник, Альона Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-03-18T12:16:59Z-
dc.date.available2024-03-18T12:16:59Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до конкуренції та конкурентів як до об’єктів маркетингового дослідження. Обгрунтовано підходи до дослідження конкурентів. Проаналізовано інструменти маркетингового дослідження конкурентів. Оцінено конкурентне середовище ТОВ «Сиророб». Проведено маркетинговий аналіз досліджуваного підприємства. Визначено дієві технології проведення маркетингових досліджень для досягнення конкурентних переваг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectмаркетингові інструменти;uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Сиророб», с. Мокра Калигірка, Звенигородський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Олійник А.І..pdf
  Restricted Access
1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.