Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorОлійник, Альона Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-03-18T12:16:59Z-
dc.date.available2024-03-18T12:16:59Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4788-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до конкуренції та конкурентів як до об’єктів маркетингового дослідження. Обгрунтовано підходи до дослідження конкурентів. Проаналізовано інструменти маркетингового дослідження конкурентів. Оцінено конкурентне середовище ТОВ «Сиророб». Проведено маркетинговий аналіз досліджуваного підприємства. Визначено дієві технології проведення маркетингових досліджень для досягнення конкурентних переваг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectмаркетингові інструменти;uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Сиророб», с. Мокра Калигірка, Звенигородський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олійник А.І..pdf
  Restricted Access
1.52 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.