Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorПсюрніченко, Поліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-18T12:34:17Z-
dc.date.available2024-03-18T12:34:17Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4790-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано концептуальні основи маркетингу промислового підприємства. Узагальнено принципи та функції маркетингової діяльності промислового підприємства. Досліджено специфіку формування маркетингового комплексу промислового підприємства. Охарактеризовано тенденції розвитку ринку будівельних матеріалів в Україні. Проаналізовано внутрішнє маркетингове середовище компанії ТОВ «ЕШВУД». Оцінено використання елементів комплексу маркетингу у компанії ТОВ «ЕШВУД». Запропоновано напрями активізації збутової діяльності ТОВ «ЕШВУД». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «ЕШВУД».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПромислове підприємство;uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплекс;uk_UA
dc.subjectмаркетингове середовище;uk_UA
dc.subjectзбутова діяльність.uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності промислового підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕШВУД», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Псюрниченко П.М..pdf
  Restricted Access
1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.