Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5043
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко , Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorКуниця, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-10-23T14:03:28Z-
dc.date.available2024-10-23T14:03:28Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5043-
dc.description.abstractУ сучасних умовах динамічного розвитку ринку та посилення конкуренції, вдосконалення системи маркетингового планування стає важливим елементом успішної діяльності підприємств. Маркетингове планування дозволяє підприємству адаптуватися до змін зовнішнього середовища, ефективно розподіляти ресурси та досягати стратегічних цілей. Дана тема досліджує основні підходи до вдосконалення процесів маркетингового планування, аналізує сучасні інструменти та методи прогнозування ринкових тенденцій, визначає шляхи підвищення ефективності реалізації маркетингових стратегій. Особлива увага приділяється інтеграції цифрових технологій у процес планування, оптимізації використання маркетингових ресурсів та забезпеченню стійкого конкурентного положення на ринку. В результаті дослідження можуть бути розроблені рекомендації щодо покращення маркетингових процесів, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства та його конкурентоспроможності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингове планування;uk_UA
dc.subjectСтратегія;uk_UA
dc.subjectЕфективність маркетингу;uk_UA
dc.subjectІнновації в маркетингу.uk_UA
dc.titleВдосконалення системи маркетингового планування (на матеріалах ФОП Дуброва Ю. А., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Куниця О.О..pdf
  Restricted Access
820.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.