Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorКрасовський, Ілля Олександрович-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:49:20Z-
dc.date.available2024-11-04T11:49:20Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу. Досліджено фактори, що впливають на бенчмаркінг, як інструмент покращення ефективності діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено її ефективність. Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБенчмаркінг;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectКонкурентне середовище;uk_UA
dc.subjectМаркетингові стратегії.uk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах КП «Черкасиводоканал», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Красовський І.О..pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.