Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorКрасовський, Ілля Олександрович-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:49:20Z-
dc.date.available2024-11-04T11:49:20Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5079-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні і методичні підходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу. Досліджено фактори, що впливають на бенчмаркінг, як інструмент покращення ефективності діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та оцінено її ефективність. Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБенчмаркінг;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectКонкурентне середовище;uk_UA
dc.subjectМаркетингові стратегії.uk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі бенчмаркінгу (на матеріалах КП «Черкасиводоканал», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Красовський І.О..pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.