Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorВедмеденко, Юлія Русланівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T12:26:11Z-
dc.date.available2024-11-04T12:26:11Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5083-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретико-методичні основи формування та розробки рекламної кампанії підприємства, методи оцінки ефективності рекламної кампанії підприємства на ринку; проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «Абсолют-21» та факторів що впливають на розробку рекламної кампанії та аналіз рекламної політики підприємства; розроблено шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ТОВ «Абсолют-21» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectРеклама;uk_UA
dc.subjectРекламна кампанія;uk_UA
dc.subjectРекламна політика;uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз.uk_UA
dc.titleРекламна діяльність підприємства та напрямки її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Абсолют – 21», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Ведмеденко Ю.Р..pdf
  Restricted Access
2.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.