Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5095
Назва: Мікрополе чорного кольору в рекламах нтер’єру
Автори: Совєтна, Альона Вікторівна
Старкова, Катерина
Ключові слова: колір;інтерєр;реклама;чорний
Дата публікації: 31-жов-2024
Видавництво: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Переяслав, 31 жовтня 2024 р.: збірник наукових праць. Вип.110
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню вживаності чорного кольору в рекламі інтер’єру в англомовнвй та німецькомовній періодиці. Аналізується частотність вживання та різноманіття мікрополя
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5095
Початкова сторінка: 158
Кінцева сторінка: 160
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Совєтна.pdf843.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.