Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorРедчиць, Іван Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-20T14:11:35Z-
dc.date.available2024-11-20T14:11:35Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5109-
dc.description.abstractУ роботі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Гліол», м. Черкаси, з метою визначення її ефективності та розробки шляхів удосконалення. Розглянуто основні інструменти та методи маркетингу, що використовуються підприємством для просування продукції, формування іміджу та залучення клієнтів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, оцінено її конкурентні позиції та маркетингову стратегію. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо оптимізації маркетингових процесів, зокрема впровадження сучасних цифрових технологій, підвищення якості комунікацій із клієнтами та покращення брендингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність.uk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ «Гліол», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Редчиць І.В.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.