Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5109
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorРедчиць, Іван Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-20T14:11:35Z-
dc.date.available2024-11-20T14:11:35Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5109-
dc.description.abstractУ роботі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Гліол», м. Черкаси, з метою визначення її ефективності та розробки шляхів удосконалення. Розглянуто основні інструменти та методи маркетингу, що використовуються підприємством для просування продукції, формування іміджу та залучення клієнтів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, оцінено її конкурентні позиції та маркетингову стратегію. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо оптимізації маркетингових процесів, зокрема впровадження сучасних цифрових технологій, підвищення якості комунікацій із клієнтами та покращення брендингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність.uk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ «Гліол», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Редчиць І.В.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.