Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorСаєнко, Денис Віталійович-
dc.date.accessioned2024-11-20T14:17:37Z-
dc.date.available2024-11-20T14:17:37Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5110-
dc.description.abstractУ роботі досліджено процес розробки маркетингової стратегії для підприємства СТОВ «Неморож», що знаходиться в с. Неморож, Звенигородський район, Черкаська область. Розглянуто основні етапи формування маркетингової стратегії, починаючи від аналізу ринку та конкурентного середовища до визначення цільової аудиторії та вибору найбільш ефективних маркетингових інструментів. Увага приділяється особливостям місцевого ринку та специфіці діяльності підприємства, що займається виробництвом продуктів харчування. На основі проведеного аналізу запропоновано рекомендації для удосконалення стратегії підприємства, зокрема в напрямку оптимізації рекламних кампаній та підвищення лояльності споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectАналіз ринку;uk_UA
dc.subjectКонкурентне середовище.uk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії на підприємстві (на матеріалах СТОВ «Неморож», с. Неморож, Звенигородський район, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Саєнка Д.В.pdf
  Restricted Access
1 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.