Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorВозний, Ігор Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-20T14:24:40Z-
dc.date.available2024-11-20T14:24:40Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5111-
dc.description.abstractУ роботі досліджено основні напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ПМ-Арсенал», розташованого в селі Червона Слобода, Черкаського району. Розглянуто сучасні підходи до управління маркетингом, оцінено ринкове середовище підприємства, його конкурентоспроможність та клієнтоорієнтованість. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації маркетингової стратегії, підвищення ефективності рекламної діяльності, розширення ринкової присутності та вдосконалення взаємодії з клієнтами. Висновки роботи спрямовані на підвищення прибутковості підприємства та його довгострокову конкурентоспроможність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectВдосконалення;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність.uk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ПМ - Арсенал», с. Червона Слобода, Черкаський район)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Возний І.В.pdf
  Restricted Access
1.03 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.