Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorНедоступ, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:15:46Z-
dc.date.available2024-11-26T12:15:46Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5119-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, принципи і функції маркетингового управління розвитком промислових підприємств. Досліджено фактори впливу на маркетингове управління розвитком промислових підприємств. Розглянуто особливості формування маркетингової стратегії як інструменту розвитку промислового підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингового управління розвитком досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо покращення системи маркетингового управління розвитком ТОВ «Мокавто». Здійснено обгрунтування оптимізації маркетингової структури та логістичних процесів підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингове управління;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectМаркетингове середовище;uk_UA
dc.subjectПромисловий маркетинг;uk_UA
dc.subjectЛогістичні процеси.uk_UA
dc.titleМаркетингове управління розвитком промислового підприємства (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Недоступ В.А.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.