Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorУмрихіна, Тетяна Павлівна-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:37:38Z-
dc.date.available2024-11-26T12:37:38Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5122-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, фактори впливу на формування та утримання конкурентних переваг. Наведено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства МВПЗ Мала Виска Кропивницького регіону АТ «Укрпошта». Розроблено шляхи удосконалення стратегії підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. Здійснено обгрунтування доцільності впровадження стратегії цінового лідирування у зміцненні ринкових позицій підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентна перевага;uk_UA
dc.subjectРинковий аналіз;uk_UA
dc.subjectСтратегічне планування;uk_UA
dc.titleСтратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта» м. Кропивницький, Кропивницький р-н., Кіровоградська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Умрихіна Т.П.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.