Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorПроцідило, Анастасія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:41:28Z-
dc.date.available2024-11-27T11:41:28Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації маркетингової діяльності підприємства; проведена характеристика маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС», здійснено оцінку маркетингової діяльності підприємства; здійснено вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectКомерційна діяльність;uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз.uk_UA
dc.titleОрганізація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕТК АДВАНС», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Процідило А.Д..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.