Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-12-02T10:22:10Z-
dc.date.available2024-12-02T10:22:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2307-8030 (print)-
dc.identifier.issn2664-3545 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5144-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано причини, що зумовлюють необхідність застосування маркетингового підходу до управління системою продовольчого забезпечення регіону. Сформовано особливості маркетингового управління цієї системою, виділено ієрархічні рівні інтеграції маркетингу в систему управління сферою продовольчого забезпечення регіону. Визначено принципи управління нею відповідно до маркетингового підходу, розглянуто проблему впровадження стратегічного та індикативного планування в процес формування системи. Запропоновано систему основних показників оцінювання ефективності продовольчого забезпечення регіонуuk_UA
dc.description.abstractIn the article grounded reasons which predetermine the necessity of application of the marketing going near the management of the food providing of region the system. The features of marketing management of the food providing of region the system are formed, hierarchical even integrations of marketing are selected in control system by a sphere food providing of region. Certainly principles of management a food sphere in accordance with marketing approach, the problem of introduction of the strategic and indicative planning is considered in the process of forming of the system of the food providing. The system of basic indexes of evaluation of efficiency of the food providing of region is offered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університет. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectпродовольче забезпечення регіонуuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectпродовольча безпекаuk_UA
dc.subjectкомунікаційна взаємодіяuk_UA
dc.subjectfood providing of regionuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectfood safetyuk_UA
dc.subjectof communication co-operationuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до управління системою продовольчого забезпечення регіонуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing going is near management of food providing of region systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume9-1uk_UA
dc.citation.issue2uk_UA
dc.citation.spage125uk_UA
dc.citation.epage128uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науковий вісник ХДУ.pdf553.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.