Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5171
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Тарасенко , Ярослав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Шалівський, Максим Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-08T12:33:51Z | - |
dc.date.available | 2024-12-08T12:33:51Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-20 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5171 | - |
dc.description.abstract | Актуальність[1] проектного підходу в процесі розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти базується на декількох ключових аспектах таких як: Комплексність завдання - Створення інформаційної системи для самоперевірки вимагає інтеграції різних компонентів, врахування потреб користувачів та використання сучасних технологій. Проєктний підхід дозволяє систематизувати ці вимоги та крок за кроком розробляти та впроваджувати рішення. Гнучкість та адаптивність - Проєктний підхід надає гнучкість управління процесом розробки. Зміни в вимогах чи стратегії розробки можна легко впроваджувати під час роботи над проектом, що особливо важливо в умовах швидкозмінюючогося середовища освіти. Залучення зацікавлених сторін - Проєктний підхід передбачає активну участь зацікавлених сторін на різних етапах розробки. Це дозволяє враховувати думки та вимоги різних груп користувачів, студентів, викладачів, адміністрації вишу. Контроль якості - Проєктний підхід дозволяє ефективно впроваджувати системи контролю якості на кожному етапі розробки. Це допомагає виявляти та виправляти помилки та недоліки ще на ранніх стадіях проекту. Ресурсна ефективність - Використання проєктного підходу дозволяє раціонально розподіляти ресурси, контролювати терміни виконання та максимізувати результативність розробки. Отже, проєктний підхід є ключовим для успішної розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти, особливо в умовах швидко змінюючогося освітнього середовища. Тема даної дипломної роботи - "Проєктний підхід в процесі розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти" - акцентує увагу на важливості системного та цілеспрямованого підходу до створення інструменту, який сприятиме активному взаємодії студентів з освітнім процесом.6 Дипломна робота присвячена ретельному аналізу та розгляду ключових аспектів проєктного підходу при розробці інформаційної системи самоперевірки. Вона ставить перед собою мету розкрити методологічні, технологічні та організаційні аспекти проектного підходу, що є критичними для успішної реалізації системи, яка задовольнить потреби сучасних здобувачів вищої освіти. У контексті проектного підходу до розробки інформаційної системи для самоперевірки здобувачів вищої освіти були використані такі методи дослідження: Аналіз вимог користувачів - Проведення детального вивчення потреб та очікувань користувачів інформаційної системи, щоб точно визначити функціональні та технічні вимоги. Прототипування - Створення прототипів інтерфейсу та функціоналу системи для отримання зворотного зв'язку від користувачів та виправлення можливих недоліків ще на ранніх етапах. Тестування - Систематичне проведення тестів для перевірки працездатності, безпеки та ефективності розробленої інформаційної системи. Оцінка продуктивності - Вимірювання різних параметрів продуктивності системи, таких як швидкість відгуку, завантаження серверів і час реакції, для забезпечення оптимального функціонування. Моніторинг та звітність - Встановлення системи моніторингу та ведення регулярної звітності для відстеження прогресу, ідентифікації можливих проблем та прийняття своєчасних коригуючих заходів. Задачі[1] які мають бути висвітлені в кваліфікаційній роботі: - Дослідити технології проектування аналогічних інформаційних систем, маркетинговий аналіз, формування концепції проєкту та вимоги до інформаційної системи. - Описати процес управління проєктом створення інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти. - Описати процеси управління змістом та предметною областю, ресурсами, часом, вартістю, якістю, інформаційним зв'язком, ризиками, інтеграцією та персоналом.7 - Провести оцінку ефективності проєкту, техніко-економічне обгрунтування та оцінку соціально-економічної ефективності. - Описати процес розробки та впровадження інформаційної системи, процес розробки веб-орієнтованої інформаційної системи. - Провести тестування та оцінку ефективності впровадження. Наукова новизна[1] результатів, отриманих у процесі проектного підходу до розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти, виявляється в ряді ключових аспектів: Методологія проектування - Використання спеціалізованої методології, що поєднує найкращі практики з галузі управління проектами та розробки програмного забезпечення. Це дозволяє оптимізувати процеси розробки, підвищити продуктивність та забезпечити високу якість продукту. Інтеграція технологій - Впровадження передових технологій, таких як штучний інтелект, машинне навчання, хмарні технології та аналітика даних, що робить систему більш гнучкою та адаптивною до змін в освітньому середовищі. Функціональність та зручність використання - Створення функціональної системи, яка враховує специфіку самоперевірки здобувачів вищої освіти, забезпечуючи зручний та ефективний інтерфейс для користувачів. Аналіз та управління ризиками - Розробка системи, яка враховує потенційні ризики та небезпеки в процесі розробки і визначає ефективні стратегії їх управління для забезпечення успішного завершення проекту. Застосування агільних методів - Використання агільних методів управління проектом, що дозволяє гнучко реагувати на зміни у вимогах та швидко адаптуватися до нових умов. Стратегія валідації та перевірки - Розробка системи, яка передбачає ефективні методи валідації та тестування для перевірки функціональності та надійності. В результаті цих наукових інновацій отримуємо інформаційну систему, що відповідає високим стандартам функціональності, ефективності та відповідності потребам здобувачів вищої освіти.8 Здійснено апсорбацію на другій міжнародній науково-практичній конференції “Інновації та перспективні шляхи розвитку інформаційних технологій” з публікацією тез доповіді. Структура роботи[1] Робота складається зі вступу (Чотирьох) розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи (Х), (Х)Таблиць (Х)Рисунків, (Х) використаних джерел. Перший розділ присвячений аналізу предметної області. Другий розділ присвячений управлінню проєктом створення інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти. Третій розділ присвячений оцінці ефективності проєкту. Четвертий розділ присвячений розробка та впровадження інформаційної системи | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інформаційна система | uk_UA |
dc.subject | проєктний підхід | uk_UA |
dc.subject | розробка | uk_UA |
dc.subject | технології проєктування | uk_UA |
dc.subject | PEST-аналіз | uk_UA |
dc.title | Проектний підхід в процесі розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Master Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
РЕП_МАГ_Шалівський_МІТ-2211.pdf Restricted Access | Проектний підхід в процесі розробки інформаційної системи самоперевірки здобувачів вищої освіти | 1.67 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.