Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-12-09T12:57:11Z-
dc.date.available2024-12-09T12:57:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5181-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та систематизовано маркетингові стратегії та методи ціноутворення, які широко використовуються сучасними підприємствами. Визначено особливості їх застосування, трансформації в умовах виникнення кризових явищ. Розглянуто роль маркетингових досліджень у вирішенні стратегічних питань формування цінових стратегій підприємств в умовах кризових ситуацій. Під поняттям «кризові явища» розглянуто економічні кризи, пандемії, політичні турбулентності, війни. Наведено фактори впливу на зміну цінових стратегій підприємств відповідно до природи кризових явищ. Досліджено вплив штучного інтелекту на зміни в ціноутворенні. Розглянуто особливості формування та коригування цінових стратегій підприємств в умовах прояву кризових явищ на прикладі виникнення та динамічного поширення пандемії. COVID-19, розгортання повномасштабної війни рф проти України. Наведено основні методи трансформації маркетингових цінових стратегій під впливом кризових явищ.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers and systematizes marketing strategies and pricing methods that are widely used by modern enterprises. It was determined that the most common pricing strategies are: marketing strategy for pricing a new product, pricing strategy for product packages, price adjustment strategies. The main pricing methods are: cost-based pricing, break-even pricing, value-based pricing, competitive pricing, and behavior-based pricing. Behavior-based pricing is of particular interest due to its dynamic distribution and the ambiguity of its evaluation from the point of view of ethics. The popularity of this method is due to the opportunities provided by artificial intelligence, allowing businesses to more accurately analyze and use data on consumer behavior to optimize pricing strategies. The peculiarities of the application and transformation of price strategies in the conditions of the emergence of crisis phenomena are determined. The concept of "crisis phenomena" includes economic crises, pandemics, political turbulence, and wars. Factors influencing the change in pricing strategies of enterprises in accordance with the nature of crisis phenomena are given. The peculiarities of the formation and adjustment of price strategies of enterprises in the conditions of the manifestation of crisis phenomena are considered, using the example of the emergence and dynamic spread of the COVID-19 pandemic, the deployment of a full-scale war of the Russian Federation against Ukraine. For example, it has been determined that the pandemic has become a dynamic driver of e-commerce development. E-commerce platforms have become the main interfaces for companies, and those companies that have been able to quickly adopt and adapt to e-commerce have been successful. The main methods of transformation of marketing price strategies under the influence of crisis phenomena are presented: differentiated pricing, flexible pricing, application of the price leader strategy, cost optimization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія ціноутворенняuk_UA
dc.subjectметоди ціноутворенняuk_UA
dc.subjectціноутворення на основі поведінкиuk_UA
dc.subjectкризові явищаuk_UA
dc.subjectmarketing pricing strategyuk_UA
dc.subjectpricing methodsuk_UA
dc.subjectbehavior-based pricinguk_UA
dc.subjectcrisis phenomenauk_UA
dc.titleАдаптація цінових стратегій підприємств до кризових викликів на основі маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeAdaptation of the price strategies of enterprises to crisis challenges on the base of marketing researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume326uk_UA
dc.citation.issue1uk_UA
dc.citation.spage274uk_UA
dc.citation.epage279uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-43-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АДАПТАЦІЯ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ_2024.pdf280.46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.