Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-12-09T13:29:21Z-
dc.date.available2024-12-09T13:29:21Z-
dc.date.issued2024-03-29-
dc.identifier.isbn978-617-8312-02-2-
dc.identifier.isbn978-1-8380557-3-8(PDF)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5185-
dc.description.abstractВ епоху цифрової революції, відмінною рисою якої є переповнення інформацією, відповідно, проблема привернення та утримання уваги споживачів, важливим надзавданням брендів є пошук шляхів і можливостей вирізнитися у колі інформаційного шуму, вийти за його межі, зайнявши ключове місце у свідомості споживачів. У цьому контексті стратегія крос-медійного маркетингу стає найбільш ефективним засобом досягнення максимального охоплення аудиторії та підвищення рівня впізнаваності бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherEducation and science of today: intersectoral issues and development of sciences:Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the VIInternational Scientific and Practical Conference, Cambridge, March 29, 2024uk_UA
dc.subjectкрос-медійний маркетингuk_UA
dc.titleКрос-медійний маркетинг: переваги та проблеми застосуванняuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage60uk_UA
dc.citation.epage62uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.36074/logos-29.03.2024.013-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Крос-медійний маркетинг_2024.pdf143.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.