Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorПрокопенко , Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorДокукіна, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-02T11:20:24Z-
dc.date.available2025-01-02T11:20:24Z-
dc.date.issued2023-12-04-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5261-
dc.description.abstractСтруктура роботи складається зі вступа, трьох розділів, висновка, списку використаних джерел та додатків, загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, 7 рисунків і 24 таблиць, а також 51 використаних джерел та одного додатку. Кваліфікаційна робота присвячена управлінні створенням інтернет-магазину японського чаю. Проєкт створення інтернет-магазину японського чаю є актуальним у зв’язку з постійним зростанням популярності електронної комерції, особливо після впливу пандемії COVID-19, що суттєво змінила споживчі звички. Попит на якісний чай та інші товари для здорового способу життя постійно зростає, тоді як локальні ринки часто не задовольняють такі потреби. Метою дослідження є розробка комплексного проєкту створення інтернет-магазину японського чаю, який враховує управлінські, економічні, технічні та організаційні аспекти. Основна ціль — забезпечити ефективне функціонування магазину, досягти економічної рентабельності та задовольнити потреби цільової аудиторії. Наукова новизна полягає в інтеграції сучасних підходів до управління IT-проєктами, зокрема створення унікальної моделі управління проєктом інтернет-магазину японського чаю, яка враховує особливості ринку, специфіку продукту та сучасні тенденції електронної комерції. Практичне значення одержаних результатів. Практична значимість даної роботи полягає в тому, що теоретичні положення та висновки можуть застосовуватися для оптимізації процесів управління, зменшення ризиків і підвищення економічної ефективності проєктів у сфері електронної комерції. Розділ 1 присвячений постановці задачі та аналізу розробки ІТ-проєкту. Розділ 2 зосереджений на аналізу управлінні створення інтернет-магазину, розглядається управління змістом проєкту, ресурсами, часом, вартістю, якістю, ризиками та іншими компонентами проєкту, розподілення витрат між ресурсами, а також створення діаграми Ганта. Розділ 3 зосереджений на обрахуванні економічної ефективності запланованого проєкту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectвирахування ефективності проєктуuk_UA
dc.subjectуправління створеннямuk_UA
dc.subjectоцінка показниківuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.titleУправління проєктом створення інтернет-магазину японського чаюuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕП_МАГ_Докукіна_МІТ-2311.pdf
  Restricted Access
Управління проєктом створення інтернет-магазину японського чаю1.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.