Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛанських , Євген Володимирович-
dc.contributor.authorЯрмоленко, Владислав Ярославович-
dc.date.accessioned2025-01-02T11:26:06Z-
dc.date.available2025-01-02T11:26:06Z-
dc.date.issued2023-12-04-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5262-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена управлінню розробкою відеоігри на прикладі проекту FEAR OF FAITH. Робота є актуальною, оскільки відеоігрова індустрія стрімко зростає, забезпечуючи широкі можливості для впровадження інноваційних рішень та досягнення економічного успіху. Метою роботи є розробка ефективного проектного підходу до створення відеоігри, оцінка соціально-економічної ефективності проекту та впровадження сучасних методів управління. Об’єктом дослідження виступає процес управління розробкою відеоігор. Предметом дослідження є особливості проектного підходу до створення відеоігри FEAR OF FAITH. Було використано основні методи, такі як SWOT-аналіз, PEST-аналіз для оцінки ринкових умов, побудова діаграми Ішікави для визначення ризиків проекту, а також створення WBS і діаграми Ганта для планування робіт. Наукова новизна полягає у вдосконаленні проектного підходу до створення відеоігор шляхом інтеграції інноваційних технологій (процедурна генерація контенту, штучний інтелект) та використання інструментів управління, таких як Jira, Confluence та Milanote.Практичне значення одержаних результатів має значний потенціал для застосування в ігровій індустрії, оскільки впроваджені підходи до управління проектами можуть бути адаптовані для розробки інших відеоігор. У першому розділі проведено аналіз стану і перспектив розвитку геймдев-індустрії, особливостей проектного підходу та виконано порівняння з аналогами (LethalCompany). Другий розділ зосереджений на управлінні розробкою гри: створенні WBS, аналізі ресурсів, управлінні ризиками, а також використанні технологічних інструментів. Третій розділ включає оцінку соціально-економічної ефективності проекту, техніко-економічне обґрунтування, аналіз витрат і прогноз фінансових показників.Четвертий розділ присвячений практичній реалізації проекту, обговоренню відхилень від початкового плану та використанню інструментів підтримки прийняття рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвідеоіграuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectуправління проектомuk_UA
dc.subjectаналіз ризиківuk_UA
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UA
dc.titleОсобливості проектного підходу до створення відеогриuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕП_МАГ_Ярмоленко_МІТ-2311.pdf
  Restricted Access
Особливості проектного підходу до створення відеогри2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.