Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леган, Вікторія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Чепурна, Мирослава Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Вятчаніна, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-07T13:36:29Z | - |
dc.date.available | 2025-01-07T13:36:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | 2786-6165 (online) | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5274 | - |
dc.description.abstract | В епоху цифровізації та інформатизації професійна роль перекладачів переживає суттєві трансформації. Сучасні технології нелише спрощують та оптимізують робочі процеси, але й відкривають нові горизонти для розвитку професійних навичок. Враховуючи швидкість технологічного розвитку, аналіз сучасних інструментів і методів, що впливають на комунікативну компетентність перекладачів, стає ключовим для розуміння майбутнього цієї професії. Цифрові платформи та соціальні мережі надають перекладачам надзвичайні можливості для розширення професійних мереж, дозволяючи їм легко взаємодіяти з клієнтами та колегами з усього світу. Вони можуть підтримувати та розвивати свої навички в реальному часі, реагуючи на змінні вимоги ринку й суспільства. Акцент на використанні інноваційних технічних рішень в перекладацькій сфері відкриває дискусію про необхідність постійногонавчання та адаптації, щоб відповідати потребам сучасного глобалізованого світу.Статтю присвячено вивченню впливу новітніх технологічних засобів на процес вдосконалення комунікативних здібностей у професійній сфері перекладачів. З огляду на невпинний розвиток цифрових нововведень, актуальним є розуміння того, як ці зміни переформатовують як навчальні програми, так і практичну діяльність фахівців із перекладу. Метою дослідження є ідентифікація основних технологічних інструментів, що впливають на комунікативні вміння фахівців, та оцінка ефективності їх використання. Розглянуто широкий спектр технологічних новинок, починаючи з інструментів комп’ютерного перекладу до програмного забезпечення машинного перекладу, а також використання соціальних мереж як ефективних каналів для професійногоспілкування та розширення мережі контактів. Основні результати вказують на позитивний вплив технологій на розвиток комунікативних навичок, але також підкреслюють потребу в балансі між технологічною грамотністю й традиційними методами навчання. Висновки дослідження пропонують рекомендації щодо інтеграції новітніх технологічних рішень у курси підготовки перекладачів, з акцентом на вдосконалення комунікативних навичок та використанні технологій як доповнення, а не заміни традиційним педагогічним методам. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the era of digitalisation and informatisation, the professional role of translators is undergoing significant transformations. Modern technologies not only simplify and optimise work processes but also open new horizons for the development of professional skills. Considering the pace of technological development, analysing contemporary tools and methods that influence translators' communicative competence becomes critical to understanding the future of this profession. Digital platforms and social networks provide translators with extraordinary opportunities to expand their professional networks, allowing them to interact with clients and colleagues worldwide easily. They can maintain and develop their skills in real time, responding to the market's and society's changing demands. Emphasising the use of innovative technical solutions in translation opens a discussion about the need for continuous learning and adaptation to meet the needs of the modern globalised world.This article is dedicated to studying the impact of cutting-edge technological tools on enhancing communicative abilities in the professional sphere of translators. In light of the relentless development of digital innovations, it is crucial to understand how these changes are reshaping educational programmes and translation professionals' practical activity. The research aims to identify the main technological tools that affect professionals' communicative skills and assess their use's effectiveness. A broad spectrum of technological innovations has been considered, ranging from computer-assisted translation tools to machine translation software, and social networks have been used as effective channels for professional communication and network expansion. The main findings indicate a positive impact of technologies on developing communicative skills but also highlight the need to balance technological literacy and traditional learning methods. The study's conclusions offer recommendations for integrating the latest technological solutions into translators' training courses, emphasising improving communicative skills and using technology as a complement, rather than a replacement, for traditional pedagogical methods. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник науки та освіти. Серії: Філологія, Педагогіка, Соціологія, Культура і мистецтво, Історія та археологія | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійне спілкування | uk_UA |
dc.subject | інструменти комп'ютерного перекладу | uk_UA |
dc.subject | платформи машинного перекладу | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | адаптація до глобалізації | uk_UA |
dc.subject | digitalisation | uk_UA |
dc.subject | communicative competence | uk_UA |
dc.subject | computer translation tools | uk_UA |
dc.subject | machine translation platforms | uk_UA |
dc.subject | social networks | uk_UA |
dc.subject | professional communication | uk_UA |
dc.subject | adaptation to globalisation | uk_UA |
dc.title | Аналіз ролі сучасних технологій у формуванні та розвитку комунікативної компетентності перекладачів | uk_UA |
dc.title.alternative | Exploring the role of modern technologies in the formation and development of translators' communicative competence | - |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 4(22) | uk_UA |
dc.citation.spage | 1135 | uk_UA |
dc.citation.epage | 1147 | uk_UA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-4(22)-1135-1147 | - |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (ФГТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11214-Текст статті-11273-1-10-20240512.pdf | 480.41 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.