Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепурна, Мирослава Володимирівна-
dc.contributor.authorРедчиць, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorВласюк, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T13:43:26Z-
dc.date.available2025-01-07T13:43:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2786-6165 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5275-
dc.description.abstractМіжнародна комунікація на сьогодні позиціонується ключовим фактором розвитку міжнародної бізнес-діяльності, що спричинено стрімкою глобалізацією та інтеграцією суспільно-економічних процесів. У світлі окресленої тенденції, мовна підготовка убізнес-середовищі набуває все більшої популярності, сприяючи розвитку потенціалу ефективного спілкування із партнерами з міжнародної спільноти. Високий рівень іншомовної комунікативної компетентності вбачається наразі необхідним базисом навичок дляформації ефективного спілкування, що стимулює розширення бізнес-можливостей у міжнародному економічному просторі. Метою статті є комплексне вивчення специфіки сучасної мовної підготовки до міжнародної комунікації як чинника активізації бізнес-потенціалу компанійна міжнародному рівні. У дослідженні проаналізовано дефініцію категорії іншомовної підготовки як комунікативної компетентності. Розглянуто основні концепти мовної підготовки до міжнародної комунікації у бізнес-середовищі, зокрема, лінгвістичне воло діння мовою, міжособистісні навички, стратегічну та культурну комунікацію, гнучкість і адаптивність, безперервний розвиток у навчанні. Ідентифіковано пріоритетні актуальні мовні тенденції в сфері ведення міжнародного бізнесу, зокрема, інтенсифікація ролі читання в мовно-комунікативній підготовці, розвиток навчальних комунікативних програм та галузевих спеціалізованих мобільних додатків. Доведено, що мовна комунікація, як компонента міжнародної комунікативної компетентності, надає компаніям нові можливості усфері міжнародного співробітництва, зокрема – інтенсифікацію взаємодії з клієнтами,розширення ринку, формування конкурентних переваг, покращений доступ до світового досвіду, фасилітацію переговорів та укладання угод.uk_UA
dc.description.abstractToday, international communication is positioned as a key factor in the development of international business activities, which is caused by rapid globalization and integration of social and economic processes. Inthe light of this trend, language training in the business environment is gaining in popularity, contributing to the development of the potential for effective communication with partners from the international community. A high level of foreign language communicative competence is currently considered to be a necessary basis of skills for the formation of effective communication, which stimulates the expansion of business opportunities in the international economic space. The purpose of the article is to comprehensively study the specifics of modern language training for international communication as a factor in enhancing the business potential of companies at the international level. The study analyzes the definition of the category of foreign language training as a communicative competence. The main concepts of language training for international communication in the business environment are considered, in particular, linguistic proficiency, interpersonal skills, strategic and cultural communication, flexibility and adaptability, continuous development in learning. The priority current language trends in the field of international business are identified, in particular, the intensification of the role of reading in language and communication training, the development of communication training programs and industry-specific specialized mobile applications. It is proved that language communication, as a component of international communication competence, provides companies with new opportunities in the field of international cooperation, in particular, intensification of interaction with customers, market expansion, formation of competitive advantages, improved access to world experience, facilitation of negotiations and conclusion of agreements.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник науки та освіти. Серії: Філологія, Педагогіка, Соціологія, Культура і мистецтво, Історія та археологіяuk_UA
dc.subjectміжнародна комунікаціяuk_UA
dc.subjectбізнес- середовищеuk_UA
dc.subjectмовна підготовкаuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectinternational communicationuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectlanguage traininguk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjecttranslationuk_UA
dc.titleМовна підготовка до міжнародної комунікації у бізнес-середовищіuk_UA
dc.title.alternativeLanguage training for international communication in a business environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue4(22)uk_UA
dc.citation.spage548uk_UA
dc.citation.epage559uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-4(22)-548-559-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11168-Текст статті-11227-1-10-20240512.pdf443.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.