Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВинник, Валентин Дмитрович-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2025-02-18T12:50:37Z-
dc.date.available2025-02-18T12:50:37Z-
dc.date.issued2025-02-03-
dc.identifier.isbn979-8-89704-958-5 (series)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5408-
dc.description.abstractУ статті доведено, що здоров’я людини є сукупністю духовного, тілесного й зовнішнього естетично-виразних складників, котрі формуються в процесі навчання, виховання й розвитку. Зважаючи на це, педагогічну сутність поняття естетики здоров’я людини ми інтерпретуємо як психічну, фізичну, духовну й соціальну досконалість особистості, що формується завдяки естетичному досвіду самопізнання, адекватному використанню естетичних форм саморозвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCollection of Scientific Papers with the Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes», Zurich, Switzerland, February 3-5, 2025.uk_UA
dc.subjectздоров’я людиниuk_UA
dc.subjectестетика здоров’я людиниuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти естетики здоров’яuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage186uk_UA
dc.citation.epage191uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf407.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.